Dizaino esmė

Siūlų trūkumas yra viena iš dviejų pagrindinių naujų atradimų priežasčių ir nors Rasa, pamačiusi ką tik atkeliavusią Plotulopi spalvą, kurios ieškojo vasarą, atsiuntė naujo megztuko nuotraukas su prierašu “dalinuosi, kas gavosi su iš bėdos pakeista kita spalva”, aš kiek jas beapžiūrinėdama nematau jokios bėdos. Net atvirkščiai – viskas man taip gražiai ir harmoningai susijungė. O tai, kad megztinis pirminiame sumanyme turėjo būti trispalvis, kaip pirmas ir antras iš tos pačios serijos, tai ir šitam reikalui žodis “bėda” tinka mažiausiai, greičiau jau “interpretacija” ar “variacija”. Moheris čia, pridėtas prie Plotulopi, suveikė kaip vienijantis mediumas, ar Rasos spalvinė klausa, svarbiausia, kad rezultatas džiuginantis 🙂 .

Modelis trečiajam variantui pasirinktas kitas, bet tos pačios dizainerės (garantuotas geras tikimas!) ir be jokių dėmesį nuo žaidimo spalvomis nukreipiančių detalių. Tik kišenytė – autorinis Rasos parašas. Ji čia labai reikalinga ne tik kokį niekutį įsidėti, bendrai kompozicijai taip pat 🙂 .

“Megztinis iš trispalvių paprastųjų serijos, jau trečias toks (tikriausiai paskutinis).  Nešiojamas ir mieste, ir namie, ir šaltą žiemą, ir labiau vėjuotą vasarą prie vandens, ir kalnuose, kur drėgniau ir vėsiau. Labai universalus 🙂 . Šis iškeliavo į Portugaliją.”

Rasos Balčiūnaitės megztas megztinis ir nuotraukos. Siūlai – Istex Plotulopi 2021, 1421, 1423, 1026 kartu su Isager Silk Mohair 41, 57 ir Rosarios4 Aurora 53; modelis – “Oslo Sweater“.

1 komentaras apie “Dizaino esmė”

Parašykite komentarą

Item added to cart.
0 items - 0,00