“Mes esam spalva” – toks Schoppel-wolle moto pasitinka mus gamintojo puslapyje, kurio spalvingumas vizualiai paremia žodžius, apibūdinančius gamintojo filosofijos pagrindą. Rasime jame ir gana sudėtingų kelių margų spalvynų derinių, bet jei atidžiai pasižiūrėsime į pačius paveikiausius vaizdus, matysime, kad juose sudaromos sąlygos kuo efektingiau atsiskleisti kiekvienai spalvai – fonas nekonkuruoja, o tik pastiprina ir paryškina pagrindinį spalvinį akcentą.
Ryškūs gamintojo fotosesijų fonai bei priderinti rūbai – meninės išmonės priemonės, realybėje tam pačiam efektui pasiekti užtenka parinkti jai kuo neutralesnį anturažą ir daugelio pamėgta juoda spalva čia pataiko į dešimtuką. Taip, margas su margu sudaro gražų mozaikinį efektą, kurio didelė gerbėja esu pati, bet aš nemačiau ryškiau šviečiančių aksesuarų, kaip šios dienos įrašo herojės megztų ir dėvimų skarų. Ir tai turint galvoje, kad patys vieni nei melsvai rusvas, nei juodai baltas kamuoliukai net nėra ryškiaspalviai!


Tai, kad spalvos super nešiotojai tinka, aišku, vaidina tikrai ne paskutinę rolę, bet jos gebėjimas leisti vienam spalviniam deriniui groti pirmu smuiku, neperkraunant jo nei raštų vingrybėmis, nei konkuruojančiomis visos aprangos detalėmis vertas nukeltos skrybėlės.
Melsvai rusva skarelė megzta iš kampo, palaipsniui platinant, per viduriuką išlaikant tą patį akių skaičių – toks super vykęs šalikėlio ir skaros hibridas. Juodai balta skara – klasikinis trikampis su minimalistinėmis skylutėmis platinimo vietose, kurio lygių akių plotą subtiliai pagyvina (ir neleidžia skarai raitytis) ripso juostelės bei platesnis pabaigos kraštas. Nes geriausi dalykai yra dažnai taip sunkiai atrandamo paprastumo.



Magdos Grigonienės megztos skaros iš Schoppel-wolle Gradient 2257 (Vandens zona) ir 1508 (Šešėlis).