Dar vienas Natalijos Morevos modelis – „Airiškas vynmedis„.
Gavus schemą ir pavadinimą, ėmiau fantazuoti ta tema. Galvoje susipynė realūs vijokliniai augalai, senoji tekstilė ir metaliniai augaliniai išraitymai.
Sugalvojau du spalvinius derinius. Šis, pirmasis, arčiau metalinių vijoklių, juodų su auksu grotuotų langinių ir vartų.
Pakombinavau įvairius tamsiai pilkus ir auksinius atspalvius, kad spalvos kiek keistųsi, tai juodas ryškėtų, tai sužibtų auksas, lyg žvakių šviesos apšviesti puošnūs šoninės navos vartai.
Antras derinys – tekstilės pavyzdžių ir tikrų vynuogienojų kratinys mano galvoje. Tamsiai raudono vyno spalvos augalai žalsvame akmeniniame fone.
Akmuo realybėje tamsesnis ir pilkesnis, bet tokiam smulkiam raštui atskleisti reikėjo pakankamai didelio kontrasto.
Stulpelio aprašyme nebuvo, tik rašto schema, tai pirmai porai parinkau dvigubą stulpelį (2 geros, 2 išvirkščios), susikryžiuojantį per vidurį, lyg vartų ornamento dalį, antrai porai – grotelių raštas ( 3 akis sumezgi į vieną ir vėl iš tos pačios vienos padarai tris), lyg medinis rėmelis, pastatytas vijokliams kabintis.
Dar viena pora, neįsijungusi į jokią seriją, tai ją priplakiau prie „Airiško vynmedžio”.
Vadinasi „Art Nouveau„, nors pradinis impulsas buvo graikiškos freskos piešinys. Kūrybos procese graikiška freska ėmė labai priminti secesinius ornamentus, ypač delnas, tai ir gavo tokį vardą. Pačios dizainerės pora megzta melsvų spalvų ir primena jūrų dumblius, toks jos antras vardas;).
Aš sustojau ties pirmu vardu ir spalvų derinių ieškojau W.Morisso kūryboje.
Kontrastas gal ir ne pats didžiausias, bet raštas įmatomas. Ir visai netyčia primena dumblius 🙂
Pirmųjų dviejų porų modelis – „Irish Vine”, paskutinės – „Art Nouveau„.{jcomments on}