Turbūt visi esame pastebėję, kad labai gerai viską išmanome pačioje pradžioje. Gilyn į mišką nuėjęs pamatai, kad dar tiek yra ką patyrinėti, pabandyti, sužinoti.
Šita banali tiesa labai tinka prie šiandieninių Aušros megztinių. Be galo patyrusi mezgėja, dirbanti prie mezginio ir rankom, ir galva, suvaldanti tiek dydžius, tiek konstrukcijas, tiek spalvas su proporcijomis, atrado dar nekeliautų takų. Remiuosi Aušros žodžiais, turiu tikėti, jei ji taip sako, kad abiejuose šiuose megztiniuose ji išbandė tai, ko dar nebuvo bandžiusi.
Tamsiai mėlyname ji pirmą kartą mezgė statytas rankoves nuo viršaus. Ir guli jos kaip nulietos!
O kad nebūtų visai be siūlių liūdna, padarė jų imitaciją šonuose, kuri paskui labai gražiai į pabaigos stulpelį pereina.
Violetiniame megztinyje pirmą kartą rankovės megztos nuo viršaus surinkus iškirpimo akis.
Vizualiai šis rankovių įstatymas labiau primena tradicines statytas rankoves nei pirmasis būdas, kuriame kūno ir rankovės menama siūlė eina arčiau kūno.
Pats didžiausias jo privalumas, kad lygiai taip pat be siūlių mezgus, turi skirtingos spalvos rankoves. Ir šitą privalumą Aušra išnaudojo kaip Rusijos rinkėjai savo balsavimo teisę – visais 110%.
Visi šitie subtilūs atspalvių perėjimai – violetiniame pereinamų spalvų fone įkomponuotos kito spalvyno juostelės.
Rankovės gi – iš vieno kamuolio, ilgesni perėjimai kitu ritmu lyg aidas švelniai atkartoja kūno horizontales,
o pats rankogalis – gulbės giesmė.
Ir viskas tik iš to paties siūlo parinktų kitų atspalvių, ir paprasčiausias gerų-išvirkščių akių dvigubas stulpelis!
Aušros Grigelionienės megzti megztiniai, pačios modeliai. Tamsiai mėlynas megztas iš Rowan Felted Tweed 170, violetinis – Noro Flower Bed 33 su to paties siūlo kitų atspalvių intarpais.{jcomments on}