Galbūt kada nors galėsiu pasikabinti visą Natalijos Morevos žymiausių pasaulio meno kūrinių motyvais sukurtų pirštinių kolekciją ant sienos vietoj paveikslų, jei dizainerės neapleis įkvėpimas ir nepersekios autorinių teisių saugotojai, bet kokias interpretacijas traktuojantys kaip jų pažeidimą. Kol kas tęsiu praeitais metais pradėtą temą – kas norėtų pasikartoti, čia rasite fovizmą, siurrealizmą, garsiąsias Van Gohgo žvaigždėtas naktis ir Klimto medį. Šiandien – žymiausi ukiyo-e krypties japonų dailininkai Hiroshige ir Hokusai, padarę didžiulę įtaką ir vakarų dailei: impresionistams, postimpresionistams ir Art nouveau kūrėjams.
Hokusajaus “Didžioji banga” – pirmasis ir pats žymiausias jo medžio raižinys iš serijos “Trisdešimt šeši Fuji kalno vaizdai“.
Mezgti kalno kita spalva, kaip padarė viena mezgėja, nesiryžau, bet gyvas ir tikras Noro siūlas man čia pasirodė labai labai.
Tuos pačius siūlus (net tas pačias spalvas) panaudojau kitai porai, sukurtai pagal kito menininko Hiroshige ciklą “Trisdešimt šeši Fuji kalno vaizdai” (taip, pavadinimas tas pats, Hokusajus padarė jam didžiulę įtaką).
Visai atsitiktinai Vilniuje viešėjusi belgė užsuko į “Mezgimo zoną” ir nusipirkusi Noro siūlus šioms pirštinėms paklausė, kaip aš išgavau tuos spalvų perėjimus. Juk nedraskiau Noro, tiesa??? Turėjau ją nuliūdinti, kad oi kaip draskiau, net pamiršau, kad tai ne dažai, o siūlai. Bet viengijis Flower Bed lengvai jungėsi be mazgų ir atleido man barbarišką elgesį.
Skubėjau pabaigti šias pirštines prieš kelionę į Palangą, labai man norėjosi megztas bangas nufotografuoti prie tikrų.
Ir parsivežti namo kartu su pirštinėmis jūros kvapą, saulės spindulius bangose ir šlapio smėlio po kojomis prisiminimą…
Pirmosios poros modelis – “The Great Wave Mittens“, antrosios – “Fuji Mittens“. Megztos iš Noro Flower Bed 1377 ir baltos estiškos Aade Long 8/2 vilnos.{jcomments on}