Kartu su naująja Opal Claude Monet serija atkeliavo kiti tapybos šedevrai, perkelti į siūlų kamuolius – firminė Opal Hundertwasser (75% vilna, 25% poliamidas, 100g~ 425m) kolekcija. Abi yra nuostabios, kitaip ir būti negali, nes abi įkvėptos pačių stipriausių koloristų. Tik pastaroji kolekcija nėra naujiena, ji yra vienintelė nesikeičianti Opal serija, jos firminis ženklas.
Hundertwasser – menininkas, ypatingai mylimas gamintojų, kas labai jaučiasi. Į siūlus paversti jo paveikslai yra toks pat ypatingo talento ir meilės reikalaujantis aktas, ne veltui šie siūlai nenustojami gaminti. Jie, kaip tikrai menas, nėra vienadieniai.
Opal Hundertwasser kolekcija (pilna) yra „Mezgimo zonoje” nuo pat pirmos jos darbo dienos, ji kaip vanduo (mylimiausia dailininko stichija) tai nuslūgsta, tai vėl pasipildo:).
Kartu su naujaisiais Claude Monet kamuoliais atkeliavo ir jau išnykusios 8 spalvos – 8 Hundertwasser paveikslai, paruošti mums megzti:).
Pirminė šių siūlų paskirtis – kojinės, bet Opal gaminami kojininiai siūlai dėl savo švelnumo tinkami net kūdikių drabužėliams, todėl jų panaudojimo galimybės neribotos. Beje, kalbant apie kojines, pats Hundertwasser niekada nenešiojo jų vienodų. Jis nemėgo simetrijos, nes jos nėra gamtoje.
Hundertwasser buvo išties išskirtinė asmenybė, daugialypis menininkas, vizionierius, kūręs ir gyvenęs pagal savo svajonę. Pagal ją ir palaidotas – ant jo kapo stovi ne žmogaus pagamintas paminklas, o iš į žemę sugrįžusio žmogaus kūno išaugęs medis. Jei lankysitės Vienoje, nepraleiskite galimybės susipažinti su be galo įspūdinga jo kūryba.
Nukrypsiu sekundei nuo siūlų. Žmonės renkasi darbus pagal įvairius kriterijus, jie dažnai keičiasi su amžiumi. Kai supranti, kad darbe praleidi, hmm, beveik visą savo sąmoningą dienos laiką, net ir menkos detalės ima atrodyti reikšmingos. Apie vieną darbą (laikiną) galvojau, kad nenorėčiau jo dirbti nuolatos vien dėl to, kad kasdien turėčiau vilkėti juodai. Smulkmena mėnesį, bet metų metus?…
Šioje poroje nuotraukų iš Vienos – miesto centre veikiantis Hundertwasser sukurtas šiukšlių deginimo centras (veikiantis). Ėjau apie jį ratais, fotografavau kiekvieną detalę, negalėjau pasisotinti ir galvojau, kad norėčiau jame dirbti (šiukšlių deginimo vietoje!!!) vien dėl to grožio, su kuriuo kasdien susidurčiau.
Hundertwasser pastatai liko Vienoje, į Vilnių siūlų pavidalu atkeliavo aštuoni jo paveikslai:
„Keturios vienatvės”,
„Pozityvūs sielos medžiai – negatyvūs žmonių namai”,
„REGENTAG („Lietinga diena” – taip vadinosi Hundertwasser įsigytas laivas) ant meilės bangų”,
„Žiemos paveikslas”.
„Kelias į socializmą”,
„Kaimynai – spiralinė saulė ir mėnulio namas”,
„Kelias nuo tavęs iki manęs ir atgal”,
„Lietinga diena REGENTAG”.
Spalvotų svajų ir mezginių!{jcomments on}